بازی ایران و روسیه

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ایران و روسیه یک بار پیش از حضور کارلوس کی‌روش در ایران، در امارات به مصاف هم رفتند، دیداری که علیرضا منصوریان به‌عنوان سرمربی موقت روی نیمکت نشسته بود و کارلوس کی‌روش هم برای شناخت از فوتبال ایران این بازی را تماشا کرد.

    نتیجه آن بازی پیروزی یک بر صفر ایران با گل محمدرضا خلعتبری بود.

    حالا که روس‌ها میزبان جام جهانی 2018 شده‌اند و تا شروع این مسابقات، دیدار رسمی پیش‌ِرو ندارند، خود را با دیدارهای دوستانه آماده حضور در مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی دنیا می‌کنند، تورنمنتی که خودشان میزبان هستند و مسلماً سعی خواهند کرد به بهترین شکل آماده حضور در آن شوند، با این حال این دیدار دوستانه فرصتی بسیار مناسب برای شاگردان کارلوس کی‌روش نیز خواهد بود تا طعم جام جهانی را در کشور میزبان البته در یک بازی دوستانه بچشند.

    تیم ملی فوتبال ایران که در مرحله گروهی مقدماتی آسیا ، بدون شکست جواز صعود به جام جهانی را بدست آورد ، امروز از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه کازان به مصاف روسیه – میزبان جام جهانی 2018  می رود .

    قضاوت این مسابقه را میلوراد مازیچِ صربستانی برعهده خواهد داشت که سابقه داوری بازی ایران با آرژانتین در جام جهانی 2014 را در کارنامه دارد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    20 − شانزده =